Współpraca CONTMAN i MEDiVET
CONTMAN realizuje wdrożenie nowego projektu! MEDiVET przechodzi na elektroniczny obieg dokumentów.
Firma CONTMAN realizuje wdrożenie ważnego projektu, jakim jest zoptymalizowanie procesów biznesowych w organizacji o zasięgu międzynarodowym. Przejście na tzw. elektroniczny obieg dokumentów w jej specyfice działalności to duża innowacja, która widocznie ułatwi pracę firmy. Powszechnie mówi się i są też oczywiście empiryczne przykłady, że digitalizacja biznesu wpływa m.in. na zwiększenie bezpieczeństwa działalności, wzrost przychodów, zredukowanie kosztów oraz szerzej – na rozwój przedsiębiorstwa. Wspomniany projekt ma wszystkie argumenty by już niedługo potwierdzić tę tezę.
– „Zostaliśmy wybrani przez MEDiVET jako partner do wdrożenia rozwiązania, które zoptymalizuje procesy biznesowe związane z obiegiem dokumentów elektronicznych w organizacji w strukturze centralnej i rozproszonej. Wiemy, że projekt ma duże znaczenie strategiczne, ekonomiczne i wizerunkowe. Jego założenia przewidują przejście organizacji na elektroniczny obieg dokumentów we wszystkich kluczowych procesach biznesowych. Należy dodać, że najważniejsze procesy operacyjne podlegają ścisłym regulacjom formalnym w zakresie bezpieczeństwa oraz podpisywania dokumentów w formie elektronicznej, co znajdzie swoje odzwierciedlenie w specyfice przedsięwzięcia. Jesteśmy przekonani, że to bardzo innowacyjne podejście, nie tylko w tak wrażliwym sektorze gospodarki jak sektor medyczny. Dzięki odważnemu, wizjonerskiemu podejściu ze strony MEDiVET być może zostaną wytyczone nowe ścieżki i standardy tzw. paperless w procesach biznesowych.” – podkreśla firma CONTMAN.
MEDiVET
Firma ta jest wiodącym dostawcą usług i produktów weterynaryjnych na polskim rynku. Swoje doświadczenie buduje od blisko 30 lat. Od 2019 roku stanowi część międzynarodowego koncernu weterynaryjnego Covetrus, który zatrudnia ponad 5500 pracowników na całym świecie.