Relacja z webinarium – O digitalizacji przy kawie. 6. Praktyczny wymiar eKancelarii – jak skutecznie wdrożyć eKancelarię w organizacji?
Praktyczny wymiar eKancelarii – jak skutecznie wdrożyć eKancelarię w organizacji? – tak zatytułowaliśmy nasze szóste spotkanie z cyklu „O digitalizacji przy kawie”.
W czasie dyskusji nasi eksperci poruszali m.in zagadnienia:
- Dlaczego warto wdrożyć eKancelarię?
- Jak skutecznie przygotować się do wdrożenia eKancelarii?
- Analiza przedwdrożeniowa – co powinna obejmować.
- Czy e-Kancelaria może być zintegrowana z innymi systemami firmowymi?
- Jak długo trwa projekt wdrożenia rozwiązania?
Dziękujemy za liczne przybycie!
Jeśli nie udało się Wam dołączyć, zapraszamy na nasz kanał YouTube.
NASI EKSPERCI:
Krzysztof Wiśniewski – Ukończył studia na Politechnice Zielonogórskiej, gdzie obronił pracę magisterską w temacie usprawnienia procesów biznesowych Workflow. Uczestniczył w jednej z pierwszych instalacji rozwiązań archiwizacji i zarządzania dokumentami DMS w Polsce. Jest odpowiedzialny za wspieranie kluczowych klientów w digitalizacji ich procesów i dokumentów. Odpowiada za bieżące kierowanie spółką jako CEO.
Albert Ziarko – Specjalista z zakresu rozwiązań optymalizujących procesy obiegu dokumentów. Od kilkunastu lat uczestniczy w projektach wdrażania rozwiązań klasy ECM (Enterprise Content Management), DMS (Document Management Systems) oraz Paperless w największych organizacjach w Polsce.
Marta Cygal – Majewska – Business Development Manager. Współpracowała w zakresie optymalizacji kosztów (intelligent spend) z klientami z listy Top 100 przedsiębiorstw w Polsce. Uczestniczyła w projektach digitalizacji procesów zakupowych, przeprowadzonych w ponad 200 jednostkach samorządowych.