Telekomunikacja i media
Pracujemy dla największych firm mediowych i telekomunikacyjnych

Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji (AI) oraz modeli Large Language Models (LLM) w sektorze telekomunikacji i mediów mogliśmy zautomatyzować procesy administracyjne, poprawiać zgodność z regulacjami, usprawniać obsługę klienta, lepiej zarządzać ryzykiem oraz analizować dane i generować raporty.

Pomogliśmy w digitalizacji procesów, dokumentów i elektronicznego podpisywania umów abonamentowych w firmach z sektora telekomunikacja i media.

go digital !
Automatyzacja procesów administracyjnych

Automatyczne przetwarzanie umów i faktur zakupowych.

AI/LLM mogą automatycznie rozpoznawać i wyodrębniać kluczowe informacje z umów abonamentowych, faktur oraz innych dokumentów.

  • Korzyść: skrócenie czasu potrzebnego na ręczne wprowadzanie danych, zmniejszenie liczby błędów oraz zwiększenie efektywności operacyjnej.
  • Przykład: automatyczne przetwarzanie faktur za usługi telekomunikacyjne i aktualizacja systemów billingowych.

Klasyfikacja i indeksowanie dokumentów.

AI/LLM mogą automatycznie klasyfikować dokumenty według ich typu oraz zawartości i indeksować je odpowiednimi metadanymi.

  • Korzyść: łatwiejsze zarządzanie dokumentami i szybszy dostęp do potrzebnych informacji.
  • Przykład: indeksowanie umów abonamentowych według daty, typu usługi i danych klienta.
go digital !
Poprawa zgodności z regulacjami

Monitorowanie zgodności z przepisami

AI/LLM mogą analizować dokumenty pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych i innych regulacji.

  • Korzyść: zapewnienie zgodności z regulacjami prawnymi, uniknięcie kar finansowych i ochrona reputacji firmy.
  • Przykład: automatyczne sprawdzanie umów i polityk prywatności pod kątem zgodności z RODO.

Wykrywanie anomalii i oszustw

AI/LLM mogą identyfikować anomalie w dokumentach, które mogą wskazywać na oszustwa lub błędy.

  • Korzyść: zmniejszenie ryzyka oszustw i błędów poprzez wczesne wykrywanie nieprawidłowości.
  • Przykład: analiza wzorców w fakturach i umowach w celu wykrycia potencjalnie fałszywych transakcji lub nadużyć.
go digital !
Usprawnienie obsługi klienta

Szybsze rozwiązywanie zapytania klientów

AI/LLM mogą analizować dokumenty i dane, aby szybko odpowiadać na zapytania klientów dotyczące umów, faktur, statusu usług i problemów technicznych.

  • Korzyść: poprawa jakości obsługi klienta poprzez szybkie i dokładne odpowiedzi na zapytania.
    Przykład: automatyczne udzielanie odpowiedzi na pytania klientów dotyczące szczegółów ich abonamentu lub statusu płatności.

Personalizacja komunikacji

AI/LLM mogą analizować historię interakcji z klientem oraz jego dokumentację, aby generować spersonalizowane komunikaty i oferty.

  • Korzyść: zwiększenie lojalności klientów poprzez dostarczanie bardziej trafnych i spersonalizowanych informacji.
    Przykład: generowanie spersonalizowanych rekomendacji usług na podstawie wcześniejszych interakcji i preferencji klienta.
go digital !
Lepsze zarządzanie zapasami i zasobami

Przewidywanie Zapotrzebowania na Usługi

AI/LLM mogą analizować dane historyczne i aktualne trendy, aby przewidywać zapotrzebowanie na różne usługi telekomunikacyjne.

  • Korzyść: optymalizacja poziomów zasobów, unikanie braków i nadmiaru.
  • Przykład: generowanie prognoz zapotrzebowania na nowe linie telefoniczne lub usługi internetowe na podstawie analizy danych sprzedaży i sezonowych trendów.

Automatyczne Zamawianie Zasobów

Na podstawie analizy zapasów i prognoz zapotrzebowania, AI/LLM mogą automatycznie generować zamówienia na niezbędne zasoby.

  • Korzyść: zmniejszenie ryzyka braków zasobów i usprawnienie procesu zamawiania.
  • Przykład: automatyczne tworzenie zamówień na sprzęt telekomunikacyjny w odpowiedzi na wzrastające zapotrzebowanie.
go digital !
Ulepszona analiza danych i raportowanie

Analiza usług i użycia

AI/LLM mogą analizować dane dotyczące korzystania z usług, aby identyfikować trendy i wzorce w użyciu różnych usług telekomunikacyjnych.

  • Korzyść: lepsze zrozumienie preferencji klientów i optymalizacja strategii usług.
  • Przykład: generowanie raportów dotyczących korzystania z usług internetowych, telefonicznych i mobilnych.

Generowanie raportów

AI/LLM mogą automatycznie tworzyć kompleksowe raporty na podstawie analizy danych z dokumentów.

  • Korzyść: szybsze generowanie raportów dla zarządu, działu sprzedaży i marketingu.
  • Przykład: automatyczne tworzenie miesięcznych raportów dotyczących nowych abonentów, rezygnacji i wskaźników satysfakcji klienta.
go digital !
Obsługa sprzedaży Telekomunikacja i media
  • Elektroniczne podpisywanie umów z abonamentami oraz aneksów / wznowień przy użyciu aplikacji mobilnej, strony www lub tabletów (omnichannel)
  • Utworzenie elektronicznej teczki abonenta
  • Rejestr umów z kontrahentami i dostawcami

Dowiedz się więcej:

go digital !
Obsługa abonenta i kontrahentów Telekomunikacja i media
  • Cesje numerów
  • Obsługa zwrotów sprzętu
  • Elektroniczne podpisywanie dokumentów wewnętrznych operatora
  • Wdrożenie elektronicznej kancelarii dokumentów przychodzących i wychodzących
  • Elektroniczna obsługa reklamacji, rezygnacji, poleceń zapłaty, logistyki sprzętu

Dowiedz się więcej:

go digital !
Finanse i księgowość
  • Automatyczna rejestracja faktur i rozliczeń z kontrahentami
  • Elektroniczna obsługa dokumentacji zakupowej (zamówienia, faktury, noty korygujące, protokoły, polecenia zapłaty)
  • Integracja z systemem finansowo-księgowym

Dowiedz się więcej:

go digital !
HR
  • Utworzenie elektronicznej teczki pracownika
  • Obsługa dokumentacji kadrowo – płacowej
  • Integracja z systemem kadrowo-płacowym

Dowiedz się więcej:

Dowiedz się więcej !
Jakie umowy i dokumenty można podpisywać elektronicznie?
go digital !
Integracje
  • Integracje z systemami pracującymi u operatora – odciążenie ich z dokumentów i danych
  • Wdrożenie elektronicznego archiwum dokumentów
  • Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów

Dowiedz się więcej:

go digital !
Potrzebujesz więcej informacji?

Szukasz informacji na temat cyfryzacji dokumentów, digitalizacji ich obiegu?

Chcesz poznać najważniejsze pojęcia i aspekty dotyczące digitalizacji?

Szukasz opinii ekspertów?

Rozważasz wybór rozwiązań w zakresie digitalizacji?

Dowiedz się więcej z naszej Bazy Wiedzy>>

Nasi klienci
Bądź na bieżąco
Zapisz się do newslettera
Formularz kontaktowy
Napisz maila lub zadzwoń
Kontakt