Rozwiązania CONTMAN w pracy Zarządu firmy

Digitalizacja dokumentacji to proces, który obejmuje wszystkie działy w firmie, w tym również Zarząd firmy .


Biuro i członkowie Zarządu wykorzystują go przede wszystkim do :

  • usprawnienia i polepszenia komunikacji poprzez szybsze podejmowanie decyzji i krótszy czas podpisywania dokumentów,
  • ułatwienia członkom Zarządu zapoznania się w sposób bezpieczny z dokumentami, z dowolnego miejsca i na dowolnym urządzeniu,
  • usprawnienia procesu negocjacji i podpisywania kontraktów,
  • zwiększenia bezpieczeństwa i poufności dokumentów,
  • zagwarantowania efektywnego zarządzania kontraktami – można je podpisać online, przedłużyć lub rozwiązać,
  • uporządkowania i ujednolicenia procedur i dokumentacji w kilku spółkach czy działach,
  • budowania wizerunku organizacji przyjaznej środowisku.

Jakie korzyści dla organizacji pracy może mieć wykorzystywanie narzędzi digitalizacji dokumentów w firmie?

  • Skrócenie czasu odnalezienia i wyświetlania dokumentów.
  • Zagwarantowanie bezpieczeństwa dokumentów przed zniszczeniem oraz niepowołanym dostępem do nich.
  • Obniżenie kosztów wynikających z digitalizacji dokumentów.
  • Optymalizacja procesów i zadań, zwiększenie ich efektywności i skuteczności.
  • Szybszy i sprawniejszy obieg dokumentów.
  • Mierzalność pracy i realizacji zadań.
  • Uporządkowanie dokumentacji w firmie.
  • Integracja wielu procesów i działów w firmie.
  • Szybszy proces podpisywania umów, wniosków itp.
  • Stały monitoring dokumentów, procesów, zadań.

W tym zakresie pomogliśmy firmom: STOCK  Polska, RABEN, CCC, Russian Standard Vodka (CEDC).

Więcej o elektronicznym obiegu dokumentów dowiesz się w tym opisie>>

zarząd firmy

Bądź pierwszą osobą, która doda komentarz.

Zostaw komentarz