CONTMAN SiGNIA to rozwiązanie przede wszystkim do elektronicznego podpisywania i akceptowania dokumentów pochodzących z różnych źródeł oraz procesów biznesowych realizowanych w organizacji. Najczęściej wykorzystywane jest do obsługi dokumentów, które wymagają zwykłego podpisu elektronicznego lub parafki, czyli najczęstszych form wyrażania woli i potwierdzania wykonania czynności.
Doskonale rozumiemy, że Twoja organizacja posiada już złożony ekosystem aplikacji i systemów, zarówno lokalnych, jak i rekomendowanych przez grupy kapitałowe, nie wspominając o innych funkcjonujących w otoczeniu biznesowym. Dlatego naszym celem jest maksymalne uproszczenie procesu podpisywania dokumentów, dokładnie tak, jak w świecie analogowym, bez wprowadzania skomplikowanych procesów i rozwiązań.
To naprawdę może być proste. Przygotuj dokument w formie elektronicznej tak, jak robisz to teraz, ale zamiast wysyłać go do drukarki, wyślij go do CONTMAN SiGNIA. Wystarczy, że otrzymamy gotowy plik PDF, który następnie wyświetlimy na urządzeniu mobilnym, gdzie klient lub pacjent będzie mógł go podpisać. I to wszystko. Po podpisaniu dokument natychmiast trafi do cyfrowego archiwum – bez papieru, bez oczekiwania na wydruk, bez segregatorów, dokładnie tak, by Twój klient poczuł, że jest w centrum uwagi Twojego nowoczesnego biznesu.
Co dzieje się dalej z podpisanym dokumentem, zależy od procesów w Twojej organizacji. Dokument jest bezpiecznie przechowywany w CONTMAN Altair. Nic nie stoi na przeszkodzie, by uruchomić na jego podstawie inne procesy, przekazać go do panelu klienta lub pracownika, lub po prostu przechowywać go bezpiecznie tak długo, jak to konieczne, nie marnując miejsca w tradycyjnych archiwach.