Obsługa zamówień z rozwiązaniami CONTMAN
Obsługa zamówień może być efektywniejsza, szybsza i łatwiejsza, jeśli skorzystasz z nowoczesnych rozwiązań cyfrowych.
Mamy Tobie do zaproponowania:
CONTMAN ARCHIVE – elektroniczne archiwum dokumentów, w którym możesz bezpiecznie przechowywać dokumentacją zakupową, mając do niej dostęp z dowolnego miejsca i o dowolnej porze.
CONTMAN WorkFlow – elektroniczny obieg dokumentów, dzięki któremu możesz efektywniej zarządzać procesami zakupowymi i zadaniami.
CONTMAN Processing – elektroniczne przetwarzanie dokumentów np. skanowanie dokumentów papierowych czy też importowanie dokumentów elektronicznych.
CONTMAN Mobile – dostęp do archiwum i obiegu dokumentów przy użyciu aplikacji mobilnej!
CONTMAN Digital Signature – zdalne podpisywanie dokumentów przez przeglądarkę, na smartfonie lub tablecie przy wykorzystaniu podpisu elektronicznego, podpisu kwalifikowanego, pieczęci elektronicznej.
Zobacz, jak możesz efektywnie realizować proces realizacji zamówień.