Historia marki CONTMAN

Redakcja CONTMAN
3 lutego 2021 | Aktualności

Historia marki


Rok 2000. Dwóch kolegów – Tomasz i Krzysztof postanowili założyć firmę, nazwali ją Content Management Sp. z o.o. Nazwa odzwierciedlała główną specjalizację firmy jaką było szeroko rozumiane zarządzanie treścią.

Po kilku latach, kiedy firma zaczęła rozwijać się coraz szybciej, Panowie stwierdzili, że czas na zmiany, że trzeba zaznaczyć markę CONTMAN wyraźniej i tym samym zmienić jej wizerunek.

Dziś CONTMAN stawia na takie wartości jak: WSPÓŁPRACA, ZAANGAŻOWANIE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ (trzy kreski w logotypie marki).

Nazwę wymyślił Tomasz. Powstała ona z połączenia słów, będących częścią pierwszej nazwy firmy – CONTent MANagement.Kolorystyka identyfikacji także nie jest przypadkowa, gdyż nawiązuje do kompetencji i specjalizacji.

Dziś CONTMAN to silna marka, która jest znana w branży i nieustannie rozwija swoje portfolio produktów dedykowanych oraz współpracuje z największymi firmami w Polsce

historia marki

Bądź pierwszą osobą, która doda komentarz.

Zostaw komentarz