Wyszukiwarka
Wprowadź szukane hasło i naciśnij lupkę lub Enter
OCR & Forms Recognition to moduł, dzięki któremu redukujemy koszty manualnej pracy związanej z sortowaniem dokumentów, rozpoznawaniem dokumentów, ich dekretacją i przekazywaniem do odpowiednich komórek w przedsiębiorstwie czy instytucji. To elektroniczne rozpoznawanie treści.
Rozwiązanie OCR & Forms Recognition automatycznie rozpoznaje dokumenty o dowolnej strukturze i złożoności. Następnie za pomocą inteligentnych technologii klasyfikacji, OCR, ICR i rozpoznawania kodów kreskowych sortuje je i odczytuje dane. W tej formie mogą one zostać przekazane do procesów biznesowych oraz zasilić systemy informatyczne.
Rozwiązanie automatycznie rozpoznaje i przetwarza wszelkiego rodzaju formularze i dokumenty zarówno papierowe jak i elektroniczne oraz takie, które zawierają pismo ręczne lub drukowane.
Oto najczęściej występujące przykłady takiego sortowania dokumentów: zamówienia, faktury, korekty, listy przewozowe, kwestionariusze satysfakcji, ankiety zwrotne, paragony, karty czasowe, listy płac, itp.
Dowiedz się więcej o rozwiązaniu:
Wybierz rozwiazanie której najbardziej odpowiada Twoim potrzebom, dzięki temu szybko osiągnij zamierzone cele.