CONTMAN nawiązał współpracę z Autenti
Dzięki współpracy z fintechem Autenti, użytkownicy rozwiązań CONTMAN będą mogli korzystać z e-podpisów. Dokumenty, które wcześniej podpisywane były w tradycyjnej, papierowej formie, od teraz będzie można podpisać w wygodnym dla siebie czasie, z dowolnego miejsca oraz na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu.
- Dzięki integracji rozwiązań CONTMAN i Autenti organizacje otrzymają możliwość cyfryzacji całego procesu obiegu dokumentów, poczynając od przygotowania treści i wygenerowania dokumentu w finalnym formacie PDF, poprzez jego podpisanie w wersji elektronicznej, następnie udostępnienie zaangażowanym stronom i zarchiwizowanie plików – mówi Krzysztof Wiśniewski, Prezes CONTMAN.
Z funkcjonalności elektronicznego podpisywania dokumentów na platformie Autenti będą mogli korzystać wszyscy użytkownicy rozwiązań CONTMAN oraz ich kontrahenci, dostawcy i konsumenci. Dzięki temu będą mogli nie tylko skrócić czas zawarcia umowy oraz akceptacji innych dokumentów funkcjonujących w obrocie gospodarczym, ale również wyeliminować koszty drukowania dokumentów, ich przesyłania oraz tradycyjnej, papierowej archiwizacji. Co istotne, zawarcie umowy czy podpisanie dokumentu nie wymaga osobistego kontaktu, a cały proces odbywa się zdalnie.
- Cieszymy się na współpracę ze spółką CONTMAN i jej partnerami biznesowymi. Nasze rozmowy o kooperacji zajęły przysłowiową chwilę. Tak szybko jak my zobaczyliśmy wartość w odpapierzaniu z CONTMAN biznesów naszych klientów, tak szybko nasi partnerzy zrozumieli profity, jakie oferujemy na platformie Autenti. E-podpisy, w tym kwalifikowane podpisy elektroniczne, które wydajemy zdalnie oraz dodatkowe usługi w zakresie identyfikacji odbiorców (KYC), zyskają już wkrótce nowych odbiorców, którym zrealizujemy wspólnie dedykowane rozwiązania w zgodzie z filozofią paperless – mówi Tomasz Plata, CMO & współzałożyciel Autenti.
O CONTMAN
CONTMAN jest polską firmą z ponad 20 letnią historią tworzenia najlepszych rozwiązań Enterprise Content Management (ECM). Jesteśmy liderem w dziedzinie doradztwa i wdrażania rozwiązań z obszaru cyfryzacji dokumentów, elektronicznej archiwizacji i obiegu dokumentów.
Zatrudniamy najwyższej klasy specjalistów z zakresu analiz procesów biznesowych, sprzedażowych, obsługi klientów, backoffice oraz opracowywania i wdrażania transformacji cyfrowych dla średnich i duży przedsiębiorstw oraz instytucji. Kompetencje i doświadczenie zostały potwierdzone licznymi referencjami z każdego sektora gospodarki.
O Autenti
Autenti to polska firma, która od 2014 roku oferuje rozwiązania umożliwiające podpisywanie dowolnych dokumentów online, na każdym urządzeniu z dostępem do Internetu. Szybkość, wygoda, bezpieczeństwo i zgodność z przepisami prawa to cechy charakterystyczne Autenti. Platforma pełni rolę zaufanej strony trzeciej – gwarantuje autentyczność podpisanych dokumentów i zabezpiecza informacje w procesie podpisywania umowy. Od swojego rynkowego debiutu spółka pozyskała ponad 1500 klientów biznesowych. W tym samym czasie dokumenty na platformie Autenti podpisało elektronicznie już blisko 1,5 miliona Polaków.