Wyszukiwarka
Wprowadź szukane hasło i naciśnij lupkę lub Enter
Będziemy wdzięczni za udzielenie opinii na temat naszej pracy! Wybierz jedno z dostępnych miejsc, gdzie możesz zostawić opinię o naszych usługach, rozwiązaniach i obsłudze. FACEBOOK >>GOOGLE >>BEZPOŚREDNIO, NA ADRES E-MAIL >> Serdecznie dziękujemy za poświęcony czas! Pozdrawiamy Zespół CONTMAN
Czytaj więcejWydawać by się mogło, że dział marketingu, korzystając w większości z rozwiązań do tworzenia grafiki, tekstu, strategii itp. nie będzie potrzebował rozwiązań CONTMAN w takiej samej mierze jak np. dział sprzedaży. W rzeczywistości jest jednak inaczej. Po pierwsze, dział marketingu, jak każdy inny dział wpisuje się w strukturę, standardy, procedury organizacji. Czyli …
Czytaj więcejCzy możemy mieć możliwość podpisywania dokumentów elektronicznie? To było pytanie, które usłyszeliśmy od większości naszych klientów, kiedy praca zdalna stała się już dla nich koniecznością. Oczekiwano od nas szybkiego wdrożenia tej możliwości, przeszkolenia zdalnie pracowników i przygotowania odpowiednich procedur. Pamiętam sytuację, kiedy spotkałem się z jednym …
Czytaj więcejDigitalizacja dokumentacji to proces, który obejmuje wszystkie działy w firmie, w tym również Zarząd firmy . Biuro i członkowie Zarządu wykorzystują go przede wszystkim do : usprawnienia i polepszenia komunikacji poprzez szybsze podejmowanie decyzji i krótszy czas podpisywania dokumentów, ułatwienia członkom Zarządu zapoznania się w sposób bezpieczny z dokumentami, z …
Czytaj więcejW 2020 roku zrealizowaliśmy ponad 100 projektów w ramach digitalizacji przedsiębiorstw. Wiele z nich usprawniło pracę w dziale HR - elektroniczna teczka akt osobowych. Najważniejsze to: usprawnienie procesu akceptacji i podpisywania umów i dokumentów pracowniczych przy wykorzystaniu technologii mobilnych, podpisów elektronicznych,uruchomienia zgodnego z obowiązującymi przepisami …
Czytaj więcejKiedy praca zdalna stała się koniecznością, wielu naszych klientów stanęło przed wyzwaniem efektywnej realizacji zadań w ramach aktualnych procesów administracyjnych, handlowych i innych. Okazało się, że w wielu przypadkach procesy przestały działać efektywnie, a w niektórych, ekstremalnych przestały działać w ogóle.Praca grupowa z dokumentami była niemożliwa. Niezbędne …
Czytaj więcejDział obsługi klienta to w większości organizacji punkt styku tzw. front office z back office. Często jest miejscem, do którego trafiają sprawy z otoczenia biznesowego organizacji (wnioski, zgłoszenia, reklamacje itp.), a także miejscem, z którego realizowane są standardowe procesy biznesowe dotyczące relacji z klientami (zatwierdzanie protokołów, procesowanie zamówień, podpisywanie …
Czytaj więcejZauważyliśmy, że nasi klienci zaczęli przetwarzać i archiwizować w formie elektronicznej znacznie więcej dokumentów w porównaniu do okresu sprzed wybuchu pandemii. Wspieraliśmy ich w tym, doradzając jaka infrastruktura IT powinna być zapewniona, aby pracownicy mogli efektywnie wyszukiwać dokumenty, pracować z toczącymi się sprawami oraz realizować związane z nimi procesy …
Czytaj więcejW każdym przedsiębiorstwie od dyrektora handlowego oczekuje się przede wszystkim: efektywności, organizacji, unikatowości w podejściu do sprzedaży, systematyczności. Może to osiągnąć szybciej dzięki sprawnie i szybko działającym procesom obsługi klienta. Digitalizacja dokumentacji to szereg działań, które dopasowane do potrzeb organizacji mogą: skrócić czas realizacji …
Czytaj więcejJuż na początku pandemii dla większości organizacji stało się oczywiste, że pracownicy, którzy rozpoczęli pracę zdalną będą potrzebowali dostępu nie tylko do kluczowych systemów biznesowych, takich jak rozwiązania klasy ERP, czy CRM, ale również do elektronicznych wersji dokumentów związanych z prowadzonymi przez organizację sprawami i bieżącą działalnością. W …
Czytaj więcej