How Can We Help?
Obsługa procesu zapotrzebowania
Proces ten pozwala na składanie i akceptację zapotrzebowań. Każdy pracownik może złożyć wniosek na zapotrzebowanie, który jest następnie akceptowany przez przełożonego. Zarówno pracownik jak i jego zwierzchnik może w dowolnym momencie sprawdzić status wniosku (datę i godzinę złożenia wniosku, szczegóły, akceptację/odrzucenie, etap w ścieżce akceptacji, status realizacji). Dodatkowo, następuje dekretacja kosztów, a w zależności od kwoty i rodzaju akceptacja może przebiegać w różny sposób.
Najważniejsze możliwości:
- w pełni elektroniczna rejestracja zapotrzebowania
- automatyczny obieg wniosku i kierowanie go do odpowiednich osób
- bieżące informowanie o statusie oraz powiadamianie e-mail
- historia obsługi zapotrzebowań
- automatyczne raporty (ilość, rodzaj, kwoty, czas realizacji)
- przesyłanie danych do systemów ERP
- łatwy eksport danych do Excela
Korzyści:
- krótszy czas realizacji zapotrzebowań
- mniejsze obciążenie pracowników (wybór z list, automatyzacja czynności i statusowania)
- szybsza i łatwa analiza zapotrzebowań