How Can We Help?

Drukuj

e-Kancelaria

Elektroniczna obsługa kancelarii oraz dokumentów przychodzących i wychodzących to jeden z podstawowych procesów, z których korzystają firmy i instytucje, aby zapewnić szybki i efektywny sposób dystrybucji informacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Gwarantuje on, że żaden dokument nie zaginie, a każdy zostanie odpowiednio zadekretowany i skierowany do właściwego odbiorcy.

e-Kancelaria
e-Kancelaria

Najważniejsze możliwości:

  • digitalizacja i automatyczna archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • elektroniczna książka podawczo-nadawcza
  • tworzenie teczek spraw i dokumentów
  • rozbudowane możliwości wyszukiwania dokumentów
  • automatyczne powiadomienia i dystrybucja korespondencji
  • eksport danych do Excela

Korzyści:

  • skrócenie czasu obiegu dokumentów i obsługi klientów
  • eliminacja kosztów drukowania, przesyłania, kopiowania oraz tradycyjnej archiwizacji
  • natychmiastowa możliwość odpowiedzenia na pytania klientów/kontrahentów/pracowników
  • zagwarantowanie bezpieczeństwa dostępu do dokumentów i danych
  • porządek w dokumentach
  • spełnienie wymagań RODO
Table of Contents
Bądź na bieżąco
Zapisz się do newslettera
Formularz kontaktowy
Napisz maila lub zadzwoń
Kontakt