Jakie problemy rozwiązuje elektroniczna teczka akt osobowych?
Elektroniczna teczka akt osobowych to rozwiązanie wspierające zarówno ewidencyjny jak i procesowy wymiar zarządzania dokumentacją pracowniczą.
Dziś wskazujemy 5 kluczowych problemów jakie może rozwiązać elektroniczna teczka pracownicza.
- BIUROKRACJA KADROWA
E-teczka zapewnia redukcję obiegu dokumentacji w formie tradycyjnej, szybszy obieg informacji, łatwiejsze i znacznie uproszczone procesy kadrowe oraz obniżenie kosztów administracyjnych. - DOSTĘP DO DOKUMENTÓW
E-teczka zapewnia szybszy dostęp do dokumentacji kadrowej, w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca. Dostęp jest także możliwy dl wybranych osób, posiadających ustalone prawa do dokumentów. - PODPISYWANIE DOKUMENTÓW
Dzięki integracji e-teczki z kwalifikowanymi usługami zaufania (podpis kwalifikowany) możliwe jest bezpieczne i szybkie podpisywanie dokumentów i umów. - BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH
E-teczka zapewnia bezpieczeństwo dokumentów pracownika przed niepowołanym dostępem lub ich utratą. - DOSTĘPNOŚĆ INFORMACJI O PRACOWNIKU
E-teczka jest kompendium wiedzy o pracowniku. Dostępne są tam wszystkie niezbędne dokumenty, do których dostęp jest szybki i łatwy.
Zarządzaj dokumentacją kadrową skutecznie! Skorzystaj z narzędzia CONTMAN – elektronicznej teczki akt osobowych.
www.contman.pl
==