Wrzesień z digitalizacją
Wrzesień, szczególnie jego początek, to czas kiedy staramy się powrócić do „roboczego” trybu działania. Przygotowujemy plany, opracowujemy zadania, weryfikujemy przyjęte strategie.
Z mojej, marketingowej perspektywy jest to pora m.in. na :
- weryfikację statystyk, planów, budżetów,
- szukanie nowych, aktualnych tematów redakcyjnych,
- przygotowywanie planów marketingowych na najbliższe miesiące,
- tworzenie planu rekomendacji, w zakresie zrealizowanych już działań i ich efektów.
Aby, zrealizować to skutecznie, niezbędne jest odpowiednie przygotowanie.
Rozpoczynając prace nad powyższymi punktami przygotowałam sobie tzw. listę „ to do”, która pomoże mi przygotować się realizacji wskazanych zadań.
- Przygotowanie zakresu i charakteru danych jakie chcę analizować np. ilość wejść na nasza stronę firmą, źródła kontaktów, ilość interakcji z daną reklamą/ kampanią itp. Jest to niezbędne, aby potem szybko i sprawnie pozyskać wskazane informacje.
- Przygotowanie listy kosztów, jakie chcę analizować, aby wskazać efektywność działań marketingowych.
- Zebranie najważniejszych dokumentów, które pomogą mi w przeanalizowaniu jakości działań marketingowych.
Dzięki kompleksowej integracji narzędzi marketingowych z naszym systemem i możliwością szybkiego i łatwego dostępu do danych, o dowolnej porze, z każdego miejsca, mogę pozyskać informacje bardzo szybko.
W swoje pracy wykorzystałam następujące narzędzia, stworzone przez nasza firmę:
CONTMAN Document Processing– miałam wiele notatek, które w szybki sposób chciałam zamienić na postać cyfrową. Zrobiłam to w kilka minut, dzięki
CONTMAN Archive – w łatwy sposób mogła zweryfikować dokumenty kosztowe i marketingowe.
WEBCON BPS – mogłam podsumować zrealizowane zadania i ocenić ich skuteczność.
Łatwość, przyjazny interfejs, szybkość analizy to największe korzyści z korzystania na co dzień z rozwiązań cyfrowych. Polecam!
Zobacz inne nasze artykuły.