How Can We Help?
Proces elektronicznego obiegu faktur
Elektroniczny obieg faktur to jeden z najczęściej digitalizowanych procesów w firmach i instytucjach. Polega on na zamianie obsługi „papierowej” na elektroniczną oraz jego jak największej automatyzacji. Te faktury, które przychodzą w tradycyjnej postaci są skanowane. Elektroniczne faktury są importowane. Następnie, przy pomocy technologii OCR odczytywane są z nich wszystkie informacje. W dalszych krokach następuje ich elektroniczne rozesłanie do odpowiednich osób/komórek, dekretacja i rozpisanie na pozycje kosztowe, automatyczna weryfikacja z zamówieniami. Na końcu akceptacja i przesłanie do systemu finansowo-księgowego.
Najważniejsze możliwości:
- obsługa skanowania i importowania faktur
- automatyczne odczytanie danych OCR
- automatyczna dystrybucja faktur
- pomoc przy dekretacji kosztów
- integracja z systemem finansowo-księgowym
Korzyści:
- skrócenie czasu procesowania faktur
- uniknięcie błędów przy dekretacji faktur
- natychmiastowa informacja o statusie każdej faktury
- usprawnienie wykorzystania zasobów
- niższe koszty księgowania