6 problemów jakie rozwiązuje CONTMAN Contract Management

Nasze rozwiązania bazują nie tylko na wiedzy i doświadczeniu, ale także na wnioskach wyciąganych z systematycznych rozmów z naszymi klientami. Chcemy, aby oferowane przez nas produkty, były skuteczne, praktyczne i efektywne.


Tematyka sprawnego zarządzania kontraktami, umowami, aneksami przewijała się niejednokrotnie. W celu zwiększenia bezpieczeństwa, szybkości obsługi oraz dostępności umów w firmie i w kontakcie z kontrahentami udostępniliśmy CONTMAN Contract Management.

Dziś opowiem o tym jakich 6 najważniejszych problemów rozwiązuje to narzędzie.

ŹLE WYNEGOCJOWANY KONTRAKT – “papier przyjmie wszystko”, a dobrze zwalidowana cyfrowa umowa już niekoniecznie. Klienci z branży retail zwracali uwagę, że przy mnogości kontraktów podpisywanych w sposób tradycyjny nagminnie zdarzało się, że uzgodnione warunki handlowe, naliczone rabaty, upusty, nagrody były zmieniane niezgodnie z ustaloną polityką. Po wprowadzenie cyfrowych kontraktów i zabezpieczeniu obszarów do negocjacji – problem został wyeliminowany.

LUKI W BEZPIECZEŃSTWIE – problem odpowiedniego zabezpieczenia danych w umowach jest poruszany przez każdą firmę. Nasze narzędzie zapewnia bezpieczny dostęp do umów tylko uprawnionych osób, spełnienie wymogów RODO,  bezpieczną integrację z CRM czy ERP, możliwość archiwizacji umów.

NIEDOTRZYMYWANIE TERMINÓW – zapewnienie skuteczności założonych postanowień umowy oraz ich egzekwowanie w ustalonym czasie jest bardzo ważne. CONTMAN Contract Management pomaga przy kontroli czasu obowiązywania kontraktów, wprowadza automatyzację zadań i prac związanych ze wznowieniami i przesyłaniem nowych wersji, aneksów itp., pilnuje czasu obowiązywania kontraktu i konieczności jego przedłużenia lub rezygnacji, umożliwia aneksowanie kontraktów.

TRUDY DOSTĘP DO UMÓW – klienci wskazują, że bardzo często dostęp do warunków umów jest utrudniony, ze względu na lokalizację. Nasze narzędzie zapewnia dostęp do kontraktów, dla uprawnionych osób, z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie.

ZBYT DŁUGI CZAS ZARZĄDZANIA KONTRAKTAMI – bardzo często od momentu decyzji o podpisaniu umowy do jej realizacji mija dużo czasu. Nasze narzędzie ułatwia i przyśpiesza ten proces, mając przy tym wpływ na monitoring terminów zakończenia umowy, ważnych dat w kontrakcie itp.

WYSOKIE KOSZTY OBSŁUGI – koszty druku, wysyłki, czasu niezbędnego do realizacji procesu kontraktowania są często wysokie. Nasze narzędzie pomaga je zoptymalizować i ograniczyć do minimum, dzięki możliwości obsługi umów zdalnie i podpisywania ich elektronicznie.

Masz pytania?

Chcesz poznać CONTMAN Contract Management w praktyce?

Umów się ze mną na prezentację on-line. Zapraszam!

Bądź pierwszą osobą, która doda komentarz.

Zostaw komentarz