6 powodów dla których warto zdecydować się na rozwiązania CONTMAN w firmie w branży retail.

Jakiś czas temu rozmawiałam z firmą produkcyjną działającą na międzynarodową skalę. Kilka tysięcy zatrudnionych pracowników, eksport do kilkudziesięciu krajów w Europie i na  świecie. Z pewnością mierzą się z wieloma wyzwaniami i potrzebują wsparcia rozwiązaniami IT – pomyślałam.


Nie wzięłam pod uwagę jednego – dostarczają swoje produkty jednemu odbiorcy. Jednemu. A ich biznes zamyka się w pokaźnych rozmiarów fabryce i centrali w konkretnej lokalizacji. Jednej lokalizacji.

Oznaczało to, że pomimo swojej skali działania, generowanych obrotów i zysków oraz pokaźnego zatrudnienia, nie mają wyzwań związanych z “papierologią” i organizacją przepływu informacji. Nie ma takich obszarów, które w szczególny sposób “bolałyby” organizację, bo traciliby pieniądze, czas, a informacja nie docierałaby do nich na czas. Owszem, dobrze byłoby wejść w XXI wiek z procesami zatrudnienia czy też podpisywaniem i akceptowaniem dokumentów, ale….to może w przyszłym roku w końcu się za to zabierzemy.

Zupełnie inaczej wygląda sytuacja, kiedy biznes jest rozproszony. Kiedy firma działa w wielu lokalizacjach, krajach. Kiedy posiada nie tylko swoje oddziały, ale także sklepy detaliczne. Lub kiedy handlowcy muszą dotrzeć do wielu sklepów detalicznych i mają do przeprocesowania w nich konkretny pakiet dokumentów i do przejścia formalności aby rozpocząć lub kontynuować współpracę.

Kiedy trzeba tego handlowca, albo sklep który firmie podlega rozliczyć z dokumentów: finansowo-księgowych, pracowniczych, BHP, kontrolnych, pokontrolnych. Kiedy trzeba podpisać umowę i powiązać ją ze sklepem, handlowcem, pracownikiem, zamówieniem, fakturą, reklamacją, windykacją, postępowaniem sądowym, emailem, systemem rabatowym….

Wtedy automatyzacja procesów, pozbycie się papieru i możliwość wielopoziomowego zarządzania kilkoma spółkami, kilkunastoma oddziałami, kilkudziesięcioma sklepami i kilku tysiącami pracowników staje się kluczowa z punktu widzenia rozwoju biznesu.

I wtedy do akcji wkracza Contman, ponieważ wpływa na:

  1. Zarządzanie pracownikami, którzy skutecznie dowożą targety, a nie “papiery”.
  2. Natychmiastowe podejmowanie decyzji w oparciu o dane dostarczane “tu i teraz”.
  3. Szybkość zamykania kontraktów.
  4. Przyspieszenie czasu realizacji zadań. Bezbłędnie wykonanych zadań.
  5. Wdrożenie nowych standardów pracy i obsługi klienta.
  6. Nowoczesny i proekologiczny wizerunek firmy.

Bądź pierwszą osobą, która doda komentarz.

Zostaw komentarz