Rozwiązania CONTMAN w pracy Zarządu firmy
Digitalizacja dokumentacji to proces, który obejmuje wszystkie działy w firmie, w tym również Zarząd firmy .
Biuro i członkowie Zarządu wykorzystują go przede wszystkim do :
- usprawnienia i polepszenia komunikacji poprzez szybsze podejmowanie decyzji i krótszy czas podpisywania dokumentów,
- ułatwienia członkom Zarządu zapoznania się w sposób bezpieczny z dokumentami, z dowolnego miejsca i na dowolnym urządzeniu,
- usprawnienia procesu negocjacji i podpisywania kontraktów,
- zwiększenia bezpieczeństwa i poufności dokumentów,
- zagwarantowania efektywnego zarządzania kontraktami – można je podpisać online, przedłużyć lub rozwiązać,
- uporządkowania i ujednolicenia procedur i dokumentacji w kilku spółkach czy działach,
- budowania wizerunku organizacji przyjaznej środowisku.
Jakie korzyści dla organizacji pracy może mieć wykorzystywanie narzędzi digitalizacji dokumentów w firmie?
- Skrócenie czasu odnalezienia i wyświetlania dokumentów.
- Zagwarantowanie bezpieczeństwa dokumentów przed zniszczeniem oraz niepowołanym dostępem do nich.
- Obniżenie kosztów wynikających z digitalizacji dokumentów.
- Optymalizacja procesów i zadań, zwiększenie ich efektywności i skuteczności.
- Szybszy i sprawniejszy obieg dokumentów.
- Mierzalność pracy i realizacji zadań.
- Uporządkowanie dokumentacji w firmie.
- Integracja wielu procesów i działów w firmie.
- Szybszy proces podpisywania umów, wniosków itp.
- Stały monitoring dokumentów, procesów, zadań.
W tym zakresie pomogliśmy firmom: STOCK Polska, RABEN, CCC, Russian Standard Vodka (CEDC).
Więcej o elektronicznym obiegu dokumentów dowiesz się w tym opisie>>